this site
Misteri , seram dan pelik

hello semua . . .


pertama sekali saya nak tanya kamu semua apa yang menarik perhatian kamu setelah melihat gambar tersebut .
 amatinya betul - betul .


nampak? hahaha. seram kan ??? gambar tersebut tidak DIEDIT langsung . ia telah digambar oleh seorang 

UNCLE yang bernama JUNIER (bukan nama sebernar) 


sebenarnya gambar ini saya ternampak dari salah seorang rakan saya di FB yang menyatakan bahawa 

gambar ini telah diambil ketika mencuba telefon IPHONE yang baru di beli oleh uncle tersebut . biasalah kan 

kalau telefon baru ni . mesti mau testing - tesing gambar kan ? jadi ketika UNCLE tersebut menangkap 

gambar tersebut beliau telah TERTANGKAP gambar ini . 




gambar tersebut diambil di kawasan kelombong, sabah , malaysia . saya tak tahu mana kawasan tersebut dengan terperinci atau kesahihan gambar tersebut . kalau kamu nak tahu juga kamu tanya pemilik gambar tersebut . 



______________________________________________________________________

sebenarnya saya pun kurang pasti kesahihan gambar tersebut . sebab zaman sekarang sudah canggih kan macam macam boleh edit . 

namun sebenarnya saya percaya kewujudan MEREKA di alam kita . sebab itu lah saya buat post kali ini berkaitan seram misteri . sesiapa yang telah membaca artikel ini SHARE lah di facebook ka atau twitter kah . mana - mana saja kamu suka . 


SHARE BUTTON ADA DI BAWAH 

Share/Bookmark
0 comments
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Total Pageviews

Popular post


Get this widget here

Followers








wibiya widget

Angry Birds -  Help
Copyright© All Rights Reserved Prechardmaxwell.blogspot.com